Kolimisteenused ettevõtetele Tartus – kontorite ja büroode kolimine

Ära muuda oma elu keeruliseks. Telli professionaalne kolimisteenus ning sinu kontori kolimine möödub pingevabalt ning pikaajaliste häireteta sinu igapäevatöös. Meie kolimisspetsialistid suudavad teie kontori, olgu see suur või väike, viia uude kohta üle kiiresti ja efektiivselt. Säästad nii ajas ja rahas ning läbid kolimise meie abiga murevabalt.

Miks tellida oma kontori kolimiseks Tartus meid?

  • Esimeseks põhjuseks on kiirus.
  • Pakime sinu kontori ja kogu vara lähtekohas kiiresti kokku ning sihtkohas uuesti mugavalt lahti. Paigutame kõik kastid, toolid, lauad ja arvutid oma uutele kohtadele ning kontor saab sisustatud täpselt nii nagu vaja, et töö saaks kiiresti jätkuda. Samal ajal kui meie võtame enda peale kogu kolimisega seonduva vaeva saate Teie tegeleda muude keskkonna vahetusega seotud tegevustega, et töö uues kohas sujuvalt taas alata saaks.

  • Teiseks põhjuseks on praktilisus.
  • Kuna kolimisega kaasneb alati rohkelt lisategevusi millele pead oma tähelepanu pöörama, siis jäta ajamahukad asjad nagu mööbli monteerimine, transport ja paigutamine professionaalide teha. Delegeeri kõik kolimisega seonduv meile ning nii saad olla kindel, et midagi olulist ei jää kolimisel tegemata.

  • Kolmandaks põhjuseks on garantii.
  • Kolimisel võib alati midagi juhtuda ning enamasti ka juhtub, kui ei valita endale partneriteks aastatepikkuse kogemustepagasiga partnerit. Teostades kolimistöid ise või valides mitteprofessionaalid oma kolimistöid teostama riskite sellega, et kui pillate esimehe lemmiktooli trapist alla, siis pole enam kedagi kes kahju korvaks. Meil aga on olemas kindlustus ning juhul kui isegi peaks midagi juhtuma, mis on vähetõenäoline, siis võid kindel olla, et mure saab kerge vaevaga lahendatud.

Millega arvestada oma kontorit kolides?

Pole vahet kas valid oma kontorit kolima professionaalsed kolimisspetsialistid meie ettevõttest või teostad töö ise on alati teatud asjad millele tuleb tähelepanu pöörata. Järgnevalt loendame üles põhilised asjad millele tuleks kontori asukohta vahetades tähelepanu pöörata, et kolimine läheks mõnusalt ja sujuvalt:

  • Taristu
  • Alati veendu enne kolimist, et uues kohas oleks seadistatud internet, telefonid, siseinfosüsteem, printerid ja serverid, et ei tuleks negatiivseid üllatusi kui töötajad soovivad pärast viimase kasti lahti pakkimist taas tööle asuda.

  • Kontori inventar
  • Mõtle varakult valmis millised mööblijupid soovid demonteerida ja uues kohas monteerida ning millised on tööriistad mida selleks vajad. Kui sa just ei kasuta meie teenuseid, kuna meil on alati kõik vajalik mugavalt olemas.

  • Pakkimine
  • Mõtle alati läbi mida ja kuidas pakkida. Kas klaasid paned mullkilesse või paberisse ning kui palju raamatuid võiks panna ühte kasti. Kui tellid meid, siis anname selles osas alati ka personaalset nõu ning soovi korral pakime kogu vajaliku ka ise ära.

  • Markeerimine ja plaanid
  • Selleks, et pärast kolimist oleks iga arvuti ka oma laual ning iga kast jõuaks omanikuni on alati vajalik enne koostada nii lähte- kui sihtkoha kolimisplaanid, kui ka markeerida selgelt kõik kolitav vara, nii väldid segadust ja frustratsiooni. Kui võtad kolimisel appi meid, siis saame aidata kolimiseelse planeerimise ning organiseerimisega, kuna meil on siiski rohkelt erialaseid kogemusi mida jagada.

  • Asukoha muutus
  • Kui vahetad oma ettevõttega aadressi ja asukohta, siis pea silmas, et kõik saaks ka aegsasti uuendatud. Uuenda infot brožüüridel, visiitkaartidel, kodulehel, infoportaalides, sotsiaalmeedias jne, et segaduses kliendid ei hakkaks mõne päeva pärast sinu vana kontori juures kogunema. Kindlasti teavita ka kõiki oma kliente ja partnereid personaalselt, et info jõuaks kõigini kes seda vajavad.

Näpunäiteid kolimiseks

Soovid pakkumist oma ettevõtte kolimiseks?

Täida päringuvorm või võta meiega ühendust.